SPOT-journaal

Het Spotjournaal komt meerdere keren per jaar uit. Bekijk nu de nieuwste aflevering!

Elk Spotjournaal heeft een eigen thema en bevat vaste rubrieken met onze eigen klassenreporters en KokkieWokkie.

Het journaal wordt natuurlijk weer gepresenteerd door juf Kim.

In de nieuwe rubriek Mariekes Media Madness, zie je een compilatie van vlogs die door de kinderen zelf zijn gemaakt.
De zelfgemaakte vlogs kun je volledig zien op het youtubekanaal van stichting Promes: bit.ly/ytpromes.

Geef onze video's een like en abonneer op ons Youtubekanaal zodat je automatisch op de hoogte blijft van nieuwe video's. En we vinden het ontzettend leuk om in een reactie te lezen wat jullie van onze video's vinden.

We willen graag alle kinderen, leerkrachten, medewerkers en scholen bedanken die mee hebben gewerkt om weer een fantastische aflevering voor het Spotjournaal te maken. Een speciaal woord van dank aan Jan Bert Stevens (www.jbstevens.nl), hij is verantwoordelijk voor de volledige videoproductie van het Spotjournaal. We kijken iedere keer met trots en plezier terug naar de fijne samenwerking met als resultaat een mooie uitzending voor het Spotjournaal.

Reageren?

- Like onze Facebookpagina of youtubekanaal

- Stuur een mail naar spot@stichtingpromes.nl

Op deze pagina kunt u de verschillende afleveringen terugkijken.

Aflevering 1

Thema vakantie

Aflevering 2

Kinderboekenweek

Aflevering 3

Sinterklaas

Aflevering 4

Pasen

Aflevering 5

Deze aflevering van het Spotjournaal staat in het teken van vloggen.

Aflevering 6

Onderwijs van de toekomst

Aflevering 7

Sportjournaal

Of klik hier voor meer informatie.