Schoolwiki

Startende leerkrachten

Start me Up is bedoeld voor startende leraren. Het is een uniek coachingsprogramma binnen stichting Promes. Het programma ondersteunt de ontwikkeling en biedt actieve coaching, lesbezoeken, en workshops. Wij willen een werkgever zijn waar je graag werkt en vinden het belangrijk dat iedere collega zich gezien, uitgedaagd en gewaardeerd voelt. Wij zorgen voor een stabiele basis en ondersteuning voor jouw professionele ontwikkeling. Op deze manier heb je altijd een aanspreekpunt wanneer je wat versterking en/of advies kunt gebruiken. Naast de individuele coaching organiseren we gedurende ieder schooljaar bijeenkomsten, met thema’s op maat aan de hand van actuele onderwijsontwikkelingen en vanuit vragen van starters. Met behulp van een ontwikkelplan gericht op jouw persoonlijke ontwikkeling richting 'basisbekwaam' word je begeleid door jouw coach en bieden we je een voor jou passende onderwijsontwikkeling. Wil je meer weten over Start me Up of wil je je in de invalpool neem gerust contact op met Noortje van der Meer of Mirella Spoelder.

Mirella Spoelder, Adviseur Opleiden en Begeleiden